23.01.2020
Aktivni za večjo turistično prepoznavnost


Koroški ponudniki turističnih storitev so se pretekli teden predstavljali na največjem sejmu na svetu za turizem in prosti čas v Stuttgartu. Že več let se s svojo ponudbo na tem sejmu predstavlja podjetje Vabo d.o.o. z avtodomi in opremo za prosti čas, letos PA SO spodbudili skupen nastop z drugimi ponudniki turističnih produktov na Koroškem. Z nastopom na sejmu jih je povezala Regionalna razvojna agencija Koroška pod naslovom Z roko v roki. Mi smo v aktualni oddaji po sejmu zbrali nekaj vtisov med ponudniki, vsi pa so enotni, da se je na tako velikih sejmih potrebno predstavljali, ker te drugače ni na turističnem zemljevidu.

Tujcem, ki iščejo zanimive in posebne produkte, lepo naravo in se izogibajo masovnih turističnih točk, je morda poznana Slovenija, v njej pa Bled, Postojnska jama, Triglavski narodni park, medtem ko je Koroška kot turistična destinacija še neprepoznavna, je poudaril Primož Tertinek iz podjetja Vabo in dodal, da bo potrebno postoriti še veliko za skupno priomocijo.

Podzemlje Pece s svojimi produkti krepi prepoznavnost Koroške turistične destinacije, prav tako se ponašajo s certifikati odličnosti, še posebej za njihov produkt s kajaki v podzemlje Pece, za kar so s strani Slovenske turistične organizacije uspeli priodobiti znak kakovosti za pet zvezdnično doživetje. Direktorica Turističnega rudnika Podzemlje Pece je ocenila, da je predstavitev na turističnem sejmu v Nemčiji zanje zelo uspešna, turisti iščejo posebna doživetja, ki jih oni zanje imajo, prav tako se število nemških turistov zelo povečuje.

Posebne promocijske akcije pa na uglednem nemškem portalu načrtujejo tudi v Regionalni razvojni agenciji, kjer poudarjajo, da je digitalizacija zelo pomembna. V zadnjem projektu so vspostavili nov spletni portal Koroška.si, poskrbeli so tudi za nekaj tiskanih promocijskih izdaj, med njimi tudi za ponatis kataloga in kolesarske in pohodniške karte. Turisti na Koroškem iščejo lepo naravo, pohodništvo, kolesarstvo in zanimiva doživetja, kar pa lahko na Koroškem ponudimo, pravi projektni vodja na RRA Koroška, Primož Vodovnik. Ob pospešenem sodelovanju na vseh turističnih sejmih, s promocijskimi aktivnostmi, posneli so več filmov, želijo doseči še večji preboj. Ob nočitvah na Koroškem se že pozna, pravi Vodovnik, saj so so glede na pretekla leta potrojile. Koroška regionalna agencija pa je tudi podpisala partnerstvo s Slovensko turistično organizacijo v okviru priprave strategije razvoja trajnostnega turizma in uspela Koroški zagotoviti status vodilne destinacije.

IF