Letališča: mariborsko neobrušen diamant, kaj pa slovenjgraško?
Obe samevata, ljubljansko pa je v rokah tujcev ...
Medtem ko je letališče v Ljubljani v rokah nemških lastnikov, je v državni lasti le še mariborsko, nad katerim država menda še ni obupala. Še več – prepričana je, da gre za neobrušen diamant z odličnim geostrateškim položajem.
Na mariborskem letališču se že dolgo ne dogaja nič omembe vrednega. Društvo za prometno infrastrukturo Maribor, katerega predsednik je Uroš Rozman, sicer direktor Regionalne razvojne agencije Koroška:
/Portals/0/posnetki/rozman za splet drugi.mp3?ver=r7S_KpTh4mrYzMnHTPT8TQ%3d%3d
Tokrat je odprlo vprašanje, kakšna je sploh razvojna vizija omenjenega letališča?
/Portals/0/posnetki/Novinarji posnetki/rozman za splet letalisce .mp3?ver=UZwCQXHChzg0Rh7uiDJYMQ%3d%3d
V čem je torej težava, da na mariborskem letališču ni sprememb? Tomaž Pečnik, v. d. direktorja Direktorata za letalski in pomorski promet, je povedal, da je postopek sprejemanja državnega prostorskega načrta v zadnji tretjini in da bi ga lahko potrdili prihodnje leto.
Mariborsko letališče sicer deluje, a v zelo omejenem obsegu. Za slovenjgraško, ki je že od leta 2001 v zasebni lasti, pa niti tega ne moremo trditi. Iz razpok na letališki stezi raste trava, ki je ne bo pokosil veter letalskih motorjev, temveč 45 vojakov in vojaška vozila, ki bodo sredi junija v okviru poslovnega dogovora z lastnikom prišli na letališče kot del 12. mednarodne vojaške vaje Jadranski udar 2025.
Kaj pa Koroški aeroklub? Še lani ste jih lahko opazili na njihovem delu letališča, letos pa jih tam več ni. Zdaj delujejo pod mirnejšim in prijaznejšim nebom nad Lajšami pri Šoštanju.
Vse več je tistih, ki so prepričani, da tako pomembna in kritična infrastruktura ne bi smela biti v zasebni lasti. Izkušnja katastrofalnih poplav avgusta 2023 je to prepričanje le še okrepila.