Lokalne novice

Pridi v Radlje - res je lepo

Pridi v Radlje - res je lepo

Nova turistična destinacijska znamka občine Radlje ob Dravi

Mateja Kotnik

Radlje je z blagovno znamko Rad mam Radlje uspel pri občanih in domačih podjetjih, ki so se poistovetili z njo. Sedaj pa so uvedli novo turistično destinacijsko znamko Radlje – Res je lepo,  za bodoče turistične obiskovalce. Radlje ob Dravi že imajo veliko prepoznavnih novosti zelenega in trajnostnega turizma, na poti pa so še novi produkti, ki jih destinacija nudi za obiskovalce od drugod, ki pa jo bodo našli pod sloganom Radlje – res je lepo, na spletni strani : www.visitradlje.com.

Po 28. maju bo spletna stran na voljo za obiskovalce. Ne le, da bo pritegnila domačine k sodelovanju, pač pa jih tudi spodbuja in nagovarja h gostoljubnosti, prijaznosti ter bodočemu razvoju turizma. Ustvarjalci produktov so javni zavod ŠKTM, ki so z analizo dosedanjih aktivnosti s strategijo razvoja turizma prišli do ključnih stebrov bodočega razvoja. Pojasnjuje direktor Gregor Likar:

  

/Portals/0/posnetki/Novinarji posnetki/izjava Likar .mp3?ver=Ok3yZl_Er3VuOwoLyaz19w%3d%3d

 

Župan občine Radlje, Alan Bukovnik:

 

/Portals/0/posnetki/Novinarji posnetki/izjava Bukovnik za splet.mp3?ver=sPpVMfHB7z24V4A6cnWWOA%3d%3d

 

Radlje ob Dravi se na novo prebujajo na turističnem področju s povezovanjem in novimi produkti, s katerimi upajo, da bodo dosegli nov turistični preboj. Pridi v Radlje – res je lepo.

Prejšnja novica V slovenjgraški dom starejših sprejeli tisočo uporabnico
Naslednja novica V lahkem branju kmalu tudi prva vloga za denarno pomoč
 
  • Nazaj na vrh