10.06.2020
S kampanjo do večjega turističnega obiska


Slovenska turistična organizacija v vseslovenski kampanji  ZDAJ JE ČAS Moja Slovenija prebivalce Slovenije vabi h krajšim in daljšim oddihom v naših lepih krajih in sodeluje s številnimi partnerji, destinacijami, združenji, posamezniki in ambasadorji.  Temu se je pridružila tudi Koroška z Regionalno razvojno agencijo za Koroško turistično destinacijo, prav tako pa posamezne občine in mesta. S fotografijami in videoposnetki, pa tudi ambasadorji spodbujajo domače goste za počitnice doma tudi v zavodu Spotur Slovenj Gradec. Kot je povedala direktorica zavoda Spotur Marija Lah, so vzpostavili portal Visit Slovenj Gradec z namenom, da na različnih omrežjih objavljajo zanimive posnetke Slovenj Gradca in vse doline, ambasadorji pa vabijo k obisku mesta in njegovih znamenitosti. V krajših video posnetkih vabijo k obisku župan Tilen Klugler, med glasbeniki Dunja in Oto Vrhovnik ter Adi Smolar, Pia Zemljič, Hrabroslav Perger idr... 

Prebivalci Slovenije so po času epidemije željni potovanj, pa tudi izletov v naravo, sproščujočih počitnic na destinacijah, ki so blizu, varne in v lepi naravi, pri čemer bodo obiskovalci pri turističnih ponudnikih lahko vnovčevali tudi bone . V Slovenj Gradcu je vseskozi programe in izlete vodil TIC v Turistični pisarni, kjer so omogočali tudi vodenja. Ker letos pod posebnimi pogoji preprečevanja okužbe z novim korona virusom ne bo organiziranih izletov z avtobusi, pričakujejo bolj individualne goste. Že nekaj časa tudi v Slovenj Gradcu med domačimi gosti prevladujejo pohodniki in kolesarji, marsikdo išče zanimiva doživetja, še zlasti družine. Vsem pa lokalni turistični ponudniki zagotavljajo prijetno in varno vzdušje.

IF